تردد در ایروان ارمنستان - تاکسی تردد در ایروان ارمنستان - ون سفید رنگ تردد در ایروان ارمنستان - مترو

برای تردد در ایروان و بازدید از مناطق توریستی و گشت و گذز در شهر شما سه گزینه در اختیار دارید.

1. تاکسی ها
2. ون های سفید رنگ خطی
3. مترو


نقشه مترو ایروان ارمنستانتاکسی ها را تقریبا در هر لحظه و مکان می توانید پیدا کنید. فقط کافی است که تصمیم بگیرید که احتیاج به تاکسی دارید و دست خود را جهت علامت دادن به رانندگان تاکسی بالا ببرید، آنها در اختیار شما خواهند بود. البته نباید از یاد برد که تاکسی هایی که چراغ آنها قرمز می باشد، خارج از سرویس هستند و به علامت شما واکنشی نشان نخواهند داد. هزینه کرایه تاکسی نیز توسط تاکسی متر محاسبه می شود.

نوع دوم وسایل نقلیه در شهر ون های سفید رنگ هستند، که هر کدام از آنها در یک مسیر مشخص شده تردد می نماید، (مانند اتوبوس های واحد) که بسته به نیازتان شما را در ایستگاه های مشخص شده در آن مسیر پیاده خواهند کرد. البته قبل از سوار شدن حتما از مسیر تردد ون مطمعن شوید تا در نقطه دیگر شهر سر از آب در نیاورید.

نوع سوم جهت تردد خط متروی ایروان می باشد، که جنوب شهر را به شمال آن متصل می کند. این مترو در سال 1981 ساخته شده است و دارای یک خط اصلی و 10 ایستگاه می باشد که در مواقع خلوت هر 15 دقیقه و مواقع شلوغ هر 5 دقیقه یکبار قطار در ایستگاه توقف خواهد کرد. جهت شناسایی ایستگاه های مترو در شهر باید به حرف Մ (م ارمنی) دقت نمایید که به صورت یک لوگوی برجسته بر روی ورودی ایستگاه ها نصب شده است. تصویر مربوط به مسیر خط مترو را می توانید در عکس ضمیمه شده مشاهده نمایید.