اجاره منزل و آپارتمان در ارمنستاناگر بدون تور و به اتفاق دوستان، آشنایان یا خانواده به ارمنستان سفر می کنید، با ما تماس بگیرید. ما گزینه های بهتری برای شما در اختیار داریم. گزینه هایی که خود می توانید از روی نقشه شهر، با توجه به امکاناتی که در محدوده آن قرار دارد انتخاب کنید.گزینه هایی به صرفه تر و اقتصادی تر که تقریبا یک سوم قیمت هتل ها و مسافر خانه ها برای شما تمام می شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های +374 99 980202 و +374 41 980202 تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

 
 
  • تقریبا 1/3 قیمت پیشنهادی هتل ها و مسافر خوانه ها
  • آپارتمان های یک خوابه تا چهار خوابه
  • بدون محدودیت تعداد افراد برای اسکان
  • مجهز به سرویس کامل لوازم خانگی
  • خانه های نوساز، قدیمی ساز و ویلایی
  • با حیاط اختصاصی و پارکینگ برای ماشین

 

 

خدمات رزرو هتل در ایروان ارمنستان اگر قصد بازدید از ارمنستان و اقامت در هتل را دارید با ما تماس بگیرید و زمان خود را جهت مقایسه و بررسی لیست هتل های موجود در ایروان هدر ندهید. ما بهترین گزینه های موجود را بسته به نیازتان پیشنهاد خواهیم داد. ما امکان رزرو هتل های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره را ارزران تر از رزرو آنلاین آنها به شما خواهیم داد. رزرو هتل های شیراک، رژینه، ایمپریال، رویال، آرارات، ماریوت و ...برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های +374 96 980202 و +374 43 980202 تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

 

لیست قیمت هتل های ایروان ارمنستان

اگر تمایل دارید مسافرت خود را تبدیل به یک ماجراجویی پر آدرنالین بکنید با ما تماس بگیرید. ما انواع تورهای رفتینگ، گردشگری، کمپینگ و آفروید را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار خواهیم داد.


می توانید ساعت ها با پاراگلایدر بر فراز جنگل های ارمنستان پرواز کنید و یا در رودخانه های خروشان آن یا قایق در حال حرکت باشید، یا در جنگل های بکر آن مشغول پیاده روی و کمپینگ. ما همه امکانات را برای ماجراجویی به یاد ماندنی و فراموش نشونده در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات

قدیمی ترین رصدخانه نجوم جهان

قدیمی ترین رصد خانه جهان با قدمتی بیش از 7500 سال در استان سیونیک به نام کاراهونج یا زوراتس کارر می باشد که دارای مساحتی بالغ بر 7 هکتار است.

قدیمی ترین کفش چرمی دنیا

قدیمی ترین کفش چرمی جهان که از جنس چرم گاو به همراه بندی چرمی بوده در سال ۲۰۰۸ در شرایط عالی در مجموعه غار آرنی ۱ یا غار پرندگان در ارمنستان کشف شده است.

ايروان، شهری كه با تو غريبه نيست

خانه همسایه، گاهی شبیه چاردیواری خود آدم است با اندکی تفاوت و گاه زمین تا آسمان با آن فرق می کند. خانه این همسایه، نه آنقدر شبیه خانه خودمان است که ملتفت نشویم پا از مرز بیرون گذاشته ایم و نه آنقدر متفاوت که گویی در سرزمینی غریب چشم باز کرده باشیم. ارمنستان، همسایه ای است که...

سوار بر طولانی ترین تله کابین جهان

ساخت طولانی ترین تله کابین جهان در ارمنستان و ثبت آن در کتاب رکورد گینس نیز از جمله همین اقدام ها است. 5 سال از راه اندازی تله کابین می گذرد و در این مدت، گردشگران زیادی فاصله بین دو روستای زیبا را با تله کابین پیموده اند